Важливо знати і виконувати!


Обережно: скарлатина!



Відповідальність за неправдиві повідомлення про замінування


інформування батьків щодо компетентностей безпечної поведінки в цифровому середовищі

Встановити  «батьківський  контроль»  для  пристроїв  із  операційною 

системою Windows 10 можна за такою послідовністю дій:

1)  перейдіть з меню Пуск в розділ «Облікові записи користувачів»;

2)  у категорії «Сім’я та інші користувачі» натисніть «Додати члена сім’ї»;

3)  операційна система на вибір запропонує створити профіль для дитини або 

дорослого;

4)  обравши  відповідний  пункт,  введіть  адресу  електронної  пошти.  Для 

підтвердження адреси зайдіть в папку вхідних повідомлень електронної пошти. 

 

Важливо:  операційна  система  не  дозволить  активувати  «батьківський 

контроль»  для  локального  облікового  запису.  Створіть  новий  профіль  для 

кожного користувача, якого належить контролювати.

Встановити  «батьківський  контроль»  для  пристроїв  з  операційною 

системою Android можна за такою послідовністю дій:

1)  відкрийте програму «Play Маркет»;

2)  у  лівому верхньому кутку екрану натисніть на значок  «меню» і виберіть 

«Установки» – «Батьківський контроль».

3)  увімкніть означену функцію.

4)  обмежте доступ до налаштувань «батьківського контролю», встановивши 

PIN-код.

5)  встановіть  такі  фільтри:  «Додатки,  ігри,  фільми  і  серіали.  Виберіть 

максимально  допустиме  вікове  обмеження  для  контенту»,  «Музика  і  книги. 

Забороніть завантаження і покупку контенту для дорослих».

Важливо:  «батьківський контроль»  діє тільки на тому пристрої, де ви його 

налаштували.  При  необхідності  ввімкніть  його  на  іншому  пристрої,  знову 

виконавши наведені вище інструкції.

Встановити «батьківський контроль» для пристроїв «iPhone», «iPad», «iPod 

touch» можна за такою послідовністю дій:

1)  перейдіть в меню «Налаштування» – «Основні» – «Обмеження».

2)  покрутіть  вниз  і  натисніть  «Обмеження»,  а  потім  «Включити 

обмеження».

3)  створіть пароль функції «Обмеження». Код-пароль обмежень необхідний 

для зміни налаштувань або відключення обмежень.

Крім того, на сайтах підтримки від виробників можна отримати додаткову 

інформацію  щодо  принципів  роботи  та  точного  налаштування  функції 

«батьківського контролю».

 


Телефони довіри

 

Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00)

Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000

Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335

Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20

Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75

Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103

Національна поліція України 102

Гаряча лінія, яка стосується домашнього насильства -1547.

Гаряча лінія, яка стосується безпеки дітей в інтернеті -1545.

Гаряча лінія кіберполіції – 0 800 50 51 70

Психологічна підтримка населення «Людина в біді» 0800 210 160

Національна, професійна лінія з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я «Lifeline Ukraine» – 7333      

 

Електронна пошта  кіберполіції  savechild@cyberpolice.gov.ua

Скринька довіри 

zirne.dovira@ukr.net

 


Протиепідемічні заходи у Зірненському ліцеї  на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)

 

Вимоги щодо організації освітнього процесу

 

Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, в тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром медичною сестрою.

Протягом робочого дня(зміни) працівник змінює захисну маску кожні  3 години роботи.

У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2 °C або із ознаками гострого респіраторного захворювання  він не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря.

При виявлені підвищеної температури тіла понад 37,2 °C або ознак гострого респіраторного захворювання вдома, співробітник повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.

         Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом. Працівники закладу освіти використовують засоби індивідуального захисту в процесі взаємоспілкування між собою.

Вхід до приміщень закладу освіти усіх учасників освітнього процесу  дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим. Здобувачі освіти старше 12 років, обов’язково використовують індивідуальні засоби захисту в процесі пересування приміщеннями закладу освіти. Для учнів 1-4 класів вхід та пересування  дозволяється без використання захисної маски або респіратора. В разі віднесення території  до «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, педагогам в процесі викладання навчальної дисципліни рекомендовано використовувати захисні щитки. Багаторазовий захисний щиток використовується та дезінфікується відповідно до інструкції виробника.

На всіх входах до закладу освіти розміщуються  місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).

Вхід та перебування в закладі освіти інших учасників освітнього процесу, зокрема батьків здобувачів освіти, дозволяється з метою захисту прав здобувачів освіти, педагогічних та інших працівників закладу, реалізація ними прав, передбачених законодавством, за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, після проведення термометрії та попереднього узгодження відповідних дій з керівником закладу.

Допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю, за умови дотримання протиепідемічних вимог, не потребує попереднього узгодження з керівником закладу.

Вхід до закладу освіти та пересування учнів у закладі освіти здійснюється за маршрутами та згідно графіка.  Через центральний вхід  заходять учні, які навчаються в кабінеті біології, фізики, хімії, зарубіжної літератури, історії,  кабінеті інформатики для початкових класів - 8-А, 8-Б, 9-Б, 10-й, 11-й класи та учні 1-А, 1-Б, 2-А класів. Вони користуються   правою сходовою кліткою,  використовуючи розмітки на підлозі.

Через допоміжний вхід заходять учні, які навчаються в кабінетах  української мови та літератури, іноземних мов, математики, предметів художньо-естетичного циклу, комбінованої майстерні, основи здоров'я - 5-А,    5-Б, 6-А, 6-Б, 7-Б класи, в кабінеті інформатики, географії, Захисту України -    7-А, 9-А класи та учні 2-Б, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б класів. Вони користуються лівою  сходовою кліткою. У режимі роботи закладу освіти, розкладі занять  передбачено можливість визначення різного часу початку та закінчення занять (перерв) для різних класів та груп, а саме:

8.00 – 3-4-5-ті класи;

8.30 – 2-гі, 6-11 класи;

8.40 – 1-ші класи.

Тривалість перерв та час закінчення занять встановлюються  згідно режиму роботи закладу освіти, схваленого педагогічною радою та затвердженого директором.

З окремих предметів, за відповідної погоди уроки проводити  на відкритому повітрі. Проведення занять у класах   дозволено лише для окремих класів (груп). Пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями повинно бути мінімізованим, зокрема, шляхом проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті), застосування модульного підходу до організації вивчення дисциплін тощо. Наповненість кабінетів, майстерні, спортивної зали під час проведення занять, гуртків що передбачають поєднання кількох класів (груп), не повинна перевищувати 50% при забезпеченні максимальної дистанції.

Педагогічний склад закладу освіти перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти одягають маску, тимчасово повинні бути ізольовані в кабінеті медичної сестри, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я. Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщеннях, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь. У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби СОVID-19 в одного з учнів, всі інші учні відповідної групи визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати заходів, передбачених галузевими стандартами в сфері охорони здоров'я.

Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття рук з милом. У внутрішніх туалетах, їдальні засобами гігієни є рідке мило,  паперові рушники або електросушарки для рук. Використання багаторазових рушників заборонено. Використання антисептиків доцільне лише в тому випадку, коли відсутній доступ до проточної води з милом і тим учням, які  не мають алергічних реакцій. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або як заміна миття рук або антисептичної обробки не рекомендується. Після проведення занять у кінці робочого дня  проводиться очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо). Після кожного навчального заняття вчитель проводить провітрювання впродовж не менше 10 хвилин. При провітрюванні вчитель знаходиться в кабінеті для забезпечення безпеки дітей.

Санітарно-дезінфекційний режим у закладі освіти у період карантину організовується відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середнього освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України 25 вересня 2020 року №2205, зареєстрованого  в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 року №1111/35394. Розрахунок необхідної кількості дезінфекційного засобу здійснюється відповідно до інструкції щодо використання засобу.

Проведення культурних, спортивних, розважальних, соціальних, релігійних, рекламних, наукових, освітніх професійних та інших заходів здійснюється відповідно до вимог встановлених Постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. №1236 (зі змінами від 28 липня 2021 р. №787). У разі запровадження «жовтого», «помаранчевого», «червоного»  рівнів епідеміологічної небезпеки відвідування закладу освіти здобувачами освіти та проведення в закладі освіти масових заходів (вистав, свят, концертів) за участю здобувачів освіти у разі відсутності у більш як 20 відсотків персоналу закладу освіти документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації.

 

Вимоги до організації харчування

 

Здобувачі освіти харчуються згідно  графіка харчування здобувачів освіти, затвердженого директором. Максимальна кількості учнів, які можуть одночасно   вживати їжу не порушуючи фізичної дистанції 1 метр – 56 учнів.  Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється. При організації харчування  відстань між столами встановлюється  не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

Функціонування питних шкільних фонтанчиків на території закладу освіти не дозволяється. Питний режим здобувача освіти організовується з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.

У разі не можливості забезпечення дітей гарячим харчуванням, організація харчування відбувається шляхом роздачі попередньо фасованої харчової продукції, відповідно до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591.

Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника. Забезпечення засобами здійснюється  організатором харчування.

Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, повинен бути забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками. При організації харчування  забезпечуються  умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни - рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо організатором харчування.

Працівникам харчоблоку організатор харчування проводить навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації та  забезпечує контроль за виконанням цих вимог

 

Вимоги до поводження з використаними засобами індивідуального захисту

 

Використані засоби індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), паперові серветки централізовано збираються  в окремі контейнери/урни (картонні або пластикові), з кришками та поліетиленовими пакетами, наступним чином:

- кількість та об'єм (місткість) контейнерів/урн визначається з розрахунку на кількість відвідувачів закладу освіти, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;

- контейнери встановлюються біля входу в заклад освіти, коридорах та санвузлах, біля їдальні;

- поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту (захисні маски,  респіратори, гумові рукавички, захисні щитки)  замінюються після заповнення,  щільно зав'язуються (рекомендується використовувати додатковий пакет для надійності зберігання використаних засобів індивідуального захисту) та наноситься маркування («використані засоби індивідуального захисту»);

- щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів, картонні контейнери одноразового використання після використання підлягають утилізації.

 

Алгоритм дій у разі виявлення у здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання

 

         У разі виявлення у здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання, до приїзду батьків або інших законних представників дитини, здобувачі освіти знаходяться в масках постійно до вирішення питання щодо направлення їх додому чи закладу охорони здоров'я.