Учитель, як фахівець,   живе доти, допоки           вчиться сам                                                       К.Д. Ушинський


Методичні об`єднання


 Шкільні методичні об’єднання:

·     методичне об’єднання вчителів початкових класів – керівник          Соловей Н.Л.,  вчитель початкових класів;

· методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних предметів– керівник Данильчук О.М., вчитель історії;

·        методичне об’єднання вчителів іноземної мови та зарубіжної літератури – керівник Гапон О.В., вчитель англійської мови;

·    методичне об’єднання вчителів природничо-математичних предметів – керівник Сульжик Н.О., вчитель біології;

·  методичне об’єднання вчителів предметів мистецької, технологічної, здоров'язберігаючої  галузей -  керівник Євтушок А. А., вчитель образотворчого та музичного мистецтва;

·   методичне об’єднання класних керівників – керівник Стеблюк Т.В., вчитель початкових класів.


обмін досвідом

Перехід від знаннєво зорієнтованої освітньої парадигми до компетентнісної потребує оновлення змісту та організації процесу навчання, кінцевим результатом якого є сформовані компетентності. Для того, щоб виокремити ключові компетентності НУШ запроводжене поняття «наскрізні змістові лінії», які є спільними для всіх навчальних предметів. Це означає, що результатом навчання має стати оволодіння здобувачами освіти певним набором компетентностей (предметних, ключових) та наскрізних умінь, які є спільними для усіх компетнтностей. На педагогічній раді «Реалізація наскрізних освітніх ліній в освітньому процесі» колектив Зірненського ліцею розгянув наскрізні змістові лінії, орієнтовні приклади реалізації наскрізних ліній у контексті компетентісного підходу до вивчення предметів, визначив педагогічні умови реалізації наскрізних змістових ліній.

Луцик Т.І., вчитель початкових класів, Грибинець Н.І., вчитель англійської мови, Семенович І.В., вчитель німецької мови, Кравчук О.В., вчитель англійської мови, Данильчук О.М., вчитель історії провели  майстер– класи під час яких практично продемонстрували шляхи реалізації наскрізних змістових ліній на уроках.

 

Виокремлюючи педагогічні умови реалізації наскрізних змістових ліній, можна сказати, що, в цілому, можливість побудови змісту навчального матеріалу на основі «наскрізних» змістових ліній надає йому внутрішню єдність і цілісність. Тому це питання потребує подальшого теоретичного та практичного дослідження.


Тематичні засідання методичних об`єднань


      Перехід від знаннєво – орієнтованої освітньої парадигми до компетентнісної потребує оновлення змісту та організації процесу навчання. Реформування загальної середньої освіти передбачає зміни у підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів: по – перше, вимоги до оцінювання результатів навчання мають визначатися з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності; по-друге, оцінювання має ґрунтуватися на позитивному підході, що, передусім, передбачає врахування рівня досягнень учня. Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі освіти передбачає створення та успішне функціонування в школі системи оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти.

     Саме це стало предметом обговорення на тематичних засіданнях методичних об¢єднань педагогічних працівників  Зірненського ліцею  в січні «Внутрішня система забезпечення якості освіти: система оцінювання освітньої діяльності учнів». Педагоги розглянули питання:

1.     Реалізації компетентнісного підходу до навчання через запровадження в закладі освіти відкритої, прозорої системи оцінювання здобувачів освіти.

2.     Шляхи донесення інформації про критерії оцінювання навчальних досягнень до учнів.

3.     Особливості формувального оцінювання.

4.     Формування в учнів відповідального ставлення за результати навчання.

5.     Навіщо та як учням оцінювати себе, самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчальної діяльності.