ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ директора  Зірненського ліцею

31.08.2023 № 01-03/74-о

 

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в  період дії

 воєнного стану в 2023 -2024 н.р.

 

Відповідно до частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України від 15 березня 2022 року  «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 року№782 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», листа МОН України від 11.07.23 року №1/10142-23 «Про здійснення освітнього процесу» та від 16.08.2023 № 1/12186- 23 «Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти», листа департаменту освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 18.08.2023 №вих-2486/23, з метою виконання освітніх  програм закладу освіти, навчального плану на 2023-2024 н.р., з метою забезпечення безпечного освітнього середовища та якісної освіти в закладі освіти впроваджується Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в період дії воєнного стану в Україні.

      Освітній процес в ліцеї організувати у формі змішаного навчання, поєднуючи очний режим та навчання за допомогою технологій дистанційного навчання: офлайн - 1 - 4 класи – кожного дня (3 уроки),  5-11 класи 1-2 дні протягом тижня, в інші дні учні навчаються за допомогою технологій дистанційного навчання. У режимі роботи закладу освіти, розкладі занять  визначається різний час початку та закінчення занять  для різних класів та груп, а саме:

 

Очний режим навчання

І зміна     1 класи

ІІІ зміна       5 -7 класи

1 урок  - 8.00-8.35

1 урок – 13.00 13.45                   

2 урок – 8.50-9.25

2 урок – 13.55-14.40

3 урок – 9.40-10.15

3 урок – 14.50-15.35

І зміна     2 класи

4 урок – 15.45-16.30

1 урок  - 8.00-8.40

ІV зміна      8-11 класи

2 урок – 8.50-9.30

1 урок – 16.30-17.15                   

3 урок – 9.40-10.20

2 урок – 17.25-18.10

ІІ зміна    3-4 класи

3 урок – 18.20-19.05

1 урок – 10.20-11.20                     

4 урок – 19.15-20.00

2 урок – 11.30-12.10

 

3 урок – 12.20-13.00

 

 

 

 

За допомогою технологій дистанційного навчання

 

1 клас

3-4 класи

5-11 класи

1 урок – 9.00-9.35                   

1 урок – 9.00-9.40                    

1 урок – 9.00-9.45                    

2 урок – 9.55-10.30

2 урок – 9.55-10.35

2 урок – 9.55-10.40

3 урок – 10.50-11.25

3 урок – 10.50-11.30

3 урок – 10.50-11.35

4 урок – 11.50-12.25                    

4 урок – 11.50-12.30                    

4 урок – 11.50-12.35                    

5 урок – 12.50-13.25

5 урок – 12.50-13.30

5 урок – 12.50-13.35

 

6 урок – 13.45-14.25                    

6 урок – 13.45-14.30                    

 

 

7 урок – 14.40-15.25

 

 

8 урок – 15.35-16.20

 

Під час очного режиму, за потреби, проводити частину уроків за допомогою технологій дистанційного навчання асинхронно, зокрема: дизайн і технології, музичне і образотворче мистецтво, фізична культура в 1-4 класах, технології в 5, 6, 10, 11 трудове навчання в 7- 9 класах, інформатика в 2-11 класах, музичне мистецтво, образотворче мистецтво в 5-7 класах, мистецтво в 8-9-х класах, здоров’я, безпека та добробут в 5-6 класах, основи здоров’я в 7-9-х класах, зарубіжна література в 5-9-х класах, громадянська освіта в 10-му класі, «Захист України» в 10-11-х класах, українська література, індивідуальні та групові заняття, курси за вибором в 1-11 класах. Таке поєднання можливе для різного роду занять, наприклад, практичні, лабораторні заняття проводяться очно, уроки вивчення, повторення навчального матеріалу можуть в дистанційному режимі. Заступник директора з навчально – виховної роботи з метою проведення практичних, лабораторних, діагностичних (контрольних) робіт під час проведення офлайн навчання, на пропозицію вчителів, може вносити зміни в розклад уроків.

Адміністрація ліцею здійснює моніторинг і контроль якості дистанційного навчання та оцінювання в закладі освіти,  виконання освітніх програм, відстеження регулярності синхронної взаємодії шляхом приєднання до проведення уроків в групах класів та аналізу розміщених матеріалів та завдань на вебсайті закладу освіти.

Використовувати години варіативної складової максимально для проведення індивідуальних консультацій та групових занять або як додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової начального плану. Проводити лабораторні та практичні заняття у кабінетах фізики, хімії, біології, трудового навчання, технологій та здійснювати поділ на групи при вивченні окремих предметів.

Тривалість виконання завдань для самопідготовки учнів у позанавчальний час не рекомендується більше 1 години у 3 – 5 класах, 1,5 години у 6 – 9 класах, 2 години - у 10-11(12) класах. Учням 1-2 класів не рекомендуються обов’язкові завдання для самопідготовки у позанавчальний час.

Наповнюваність групи подовженого дня  під час заняття  складає не більше 50% (15 учнів). Заняття проводити в змішаній формі, офлайн-заняття максимально проводити на відкритому повітрі, або в кабінетах відповідних класів

В разі погіршення безпекової ситуації виконання освітніх програм закладу освіти здійснюється шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладу освіти її здобувачами; проведення робочих нарад, педагогічних рад,  надання інформації працівникам, учасникам освітнього процесу за допомогою доступних засобів зв'язку та телекомунікацій, вебсайту закладу освіти, платформи eddy; освітній процес організовується  в умовах дистанційного навчання, у тому числі планування кількості та обсягу  завдань та контрольних заходів, з урахуванням принципу здоров'язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів.

     Педагогічні працівники організовують навчання  згідно тижневого навантаження за допомогою технологій дистанційного навчання, шляхом проведення онлайн-семінарів, онлайн-уроків із використанням відео інструментів – цифрової платформи Google Meet, платформи eddy, в закритих групах Viber, Facebook. В разі відсутності в учнів технічної можливості брати участь в онлайн-уроках - забезпечити всім учням доступ до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання вебсайту закладу освіти, платформи eddy, а також різних засобів обміну інформацією, проведення окремих дистанційних консультацій для учнів. Про способи навчання та оцінювання та канал зворотнього зв'язку, який буде використовуватись учителем і учнями класу в умовах дистанційного навчання  повідомляються учні та їх батьків заздалегідь та  оприлюднюється  на вебсайті закладу освіти.

     Форма навчання здобувачів освіти, які тимчасово перебувають за кордоном або є внутрішньо переміщеними особами, протягом навчального року або семестру може змінюватись за заявою батьків.

    Записи в класному журналі на сторінці «Зміст уроку» робляться відповідно до календарно-тематичного плану та розкладу уроків із позначкою «дистанційно, синхронний або асинхронний режим», де зазначається тематика виучуваного матеріалу, домашніх завдань, а також форми роботи з використанням технологій дистанційного навчання (дистанційні онлайн-консультації, відео-уроки, скайп-конференції, тестування тощо). Оплату заміни уроків  проведених в дистанційному режимі не проводити,  за виключенням довготривалої заміни.

Форма організації освітнього процесу може змінюватися впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації.

 

Директор                                                                    Юрій ДОВГАЛЮК

 

СХВАЛЕНО

Протокол засідання педагогічної ради

Зірненського ліцею

31.08.2023 №01

 

 

 



Паспорт ліцею

 

·        Навчальних кабінетів -20, майстерня, спортивна зала, бібліотека, їдальня на 150 місць

·        Музей історії с. Зірне

·        Освітній процес забезпечують 47 педагогічних працівників

Освітній рівень:

-         Вища     - 46

-         мол. спец.    - 1

Кваліфікаційна категорія:

-         «спеціаліст вищої категорії» - 21

-         «спеціаліст першої категорії» - 13

-         «спеціаліст другої категорії» - 7

-         «спеціаліст»- 5

-     11 т. р.         -  1

Педагогічне звання:

·        «учитель-методист»- 1

·        «старший учитель»-10

Науково-методична проблемна тема:

«Створення педагогічних умов для реалізації наскрізних змістових ліній в освітньому процесі в контексті НУШ»

Адміністрація ліцею:

·        Директор ліцею:

Довгалюк Юрій Якович

·        Заступник директора з навчально-виховної роботи:

  Миронець Вікторія Олександрівна

·        Заступник директора з навчально-виховної роботи:

Наумчук Людмила Миколаївна