Оцінювання навчальних               досягнень здобувачів освіти


Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).  Оцінювання навчальних досягнень учнів  школи здійснюється за 12-бальною системою (шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальни х досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий. Орієнтовні вимоги до  оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої  освіти викладені в  наказі МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (із змінами).

         Оцінювання знань, умінь і навичок учнів із предметів варіативної частини Річного навчального плану, курсів за вибором, факультативів здійснюється за  рішенням педагогічної ради.

 

Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи здійснюється відповідно наказу МОН України від 13.07.2021 №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».